تشکر
نوشته شده توسط : مامان نازنین

سلام خاله های مهربون و نی نی های ناز

 

تشکر میکنم از همه خاله های مهربون که برا مشکل قالبمون کمکم کردن و پیشنهادهای خوب دادنراستش مشکل این بود که مامان فقط دو تا انتخاب داشت  و تو سایتی که قالبو درست کرده امکان این نبود که بالای یا کناره های صفحه عکس بزاره یکی همین طرحی که میبینید یکی هم میشد عکسو بزاره وسط صفحه که نوشته ها میومد روش و خوشگل نمیشد

 

 انقد کارها و حرفهای جدید یاد گرفتم که مامانم نمیدونه کودومو بنویسه بهتره خودم بنویسم و بهتون بگم وقتی از مهد میام میرم تو اشپزخونه و شروع میکنم به جارو کشی میگید نه خودتون ببینید

هی میخوام جارو خاک اندازو مثل مامانم با هم بگیرم اما نمیشه

بالاخره به این نتیجه رسیدم که اول جارو بزنم

گردگیری هم بلدم و هر وقت مامانم میگه فاطمه جون میشه میز تلویزیونو تمیز کنی بدو بدو میرم از تو اتاقم یه دستمال مرطوب بر میدارم و میز تلویزیونو دستمال میکشم و خیلی کارای خوب دیگه

مامان و بابام نگران بودن که من برم مهد نتونم فارسی صحبت کنم و علاقه نشون ندم چون برا خیلی از دوستام این اتفاق افتاده اما من فارسی رو بیشتر بلدم و علاقه زیادتری دارم تا یاد بگیرم هر چی میبینم که اسمشو بلد نیستم از مامان و بابا میپرسم :این چی است؟ وقتی اسمشو یاد گرفتم یه بار تکرار میکنم و میگم: ok   چند روز پیش مهمون داشتیم و نی نی کوچولو نداشتن و منم حوصلم سر رفت و بد اخلاقی کردم و کارهایی کردم که مامانم بدش میاد مامانم خیلی ناراحت شده بود وقتی مهمونا رفتن مامانم باهام قهر بود و گفتم :مامان فاططا اذیت؟ دیدم جواب نداد رفتم

پیش بابا دیدم اونم ناراحته. منم تسلیم نشدم داد زدم :مامان. مامانم گفت:کوفت مامان. چون این کلمه واسم جدید بود و مامان با ناراحتی گفت فهمیدم کلمه خوبی نیستمنم با بغض گفتم:مامان فاططا کوفت نه نگو مامان باهام حرف زد و منم گفتم :مامان فاططا بخشید(ب باکسره و خ با فتحه همون ببخشید) و با هم اشتی کردیم

                        

قرار بود مهمون بیاد میگه مامان مهمون بدو اوسری بپوش میبینم خودش زودتر از من روسری سرش کرده

                            جوجه طلایی که تو مهد درست کرده

پی نوشت: بازم از همه عزیزان تشکر میکنم و واقعا خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم

 





:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 28 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: